luni, 8 februarie 2021

Luna februarie pentru gaste

 Succesul in obtinerea bobocilor se pregateste de acum !

Cel mai tarziu la inceputul aceastei luni trebuie stabiliti reproducatorii. Raportul intre sexe este de 1 : 4 pentru rasele mijlocii spre grele si de 1 : 5 pentru rasele usoare.
Hrana, incepand cu aceasta luna trebuie sa contina un nivel de proteina mai ridicat, precum si de calciu deoarece organismul este solicitat in vederea formarii oului. (Sroturi de soia, floarea soarelui sau furaj combinat cu continut de proteina de min.16 %)
Oferiti gastelor un adapost curat si uscat, in care sunt amenajate cuibare pline de cu paie.
Oferiti spatiu generos gastelor peste zi , in masura posibilitatilor bazine cu apa.




Un comentariu:

Anonim spunea...

Bună ziua..v-am citit toate postarile de cand a-ți inceput această aventură cu aceste păsări minunate ,si tin să vă felicit .Sunt in cautare de experiență și un viitor crescător ce imi doresc sa devin..
A-ți continuat să creșteti rasa autohtonă sau v-ati schimbat părerea?
O altă întrebare vă adresez..Cate exemplare imi sugerati sa incep..ținând cont că experiență mea este una medie sa spun așa..adică am avut contact cu animale si plus de asta pe lângă faptul că îmi doresc un profit si imi place ce voi face..multumesc si sper sa tinem legatura..