joi, 10 ianuarie 2019

Actiuni de sezon

Separarea raselor
- deoarece tinem sa crestem mai mult de o rasa, acestea trebuie separate; o munca in plus, dar si un plus de diversitate
- cu aceasta ocazie am mai evaluat inca odata greutatea ficarui individ, ajungand la concluzia ca porumbul in cantitati mari a determinat o usoara ingrasare, ceea ce impune ca incepand de maine sa trecem la o alimentatie rationata, cca 150 - 170 gr / cap. Atentie, cand alimentatia este restrictionata , este neaparat necesar ca toti indivizii sa aiba acces la hranitori in acelasi timp, altfel unii dintre ei se vor ingrasa pe seama ratiei celor mai slabi.
- am mai facut inca o ultima sexare, de precizie; am calculat inca odata raportul intre sexe (1 / 3)
- am amenajat cuibarele
- tot de acum am introdus alimentatia mai bogat proteica, (sroturi de floarea soarelui si soia), precum si surplusul de calciu
- am amenajat bazine pentru acuplare
Astepatam sa treaca si gerul acesta puternic

Rasa Landaise (Landez)




Gasca de Hortobagy

  Intre timp ne mai indeltnicim si cu artizanatul !






    Oua de gasca gravate sau perforate

Niciun comentariu: